Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum Forum mieszkańców osiedla przy ul. Stryjeńskich 19 (Warszawa Ursynów) Strona Główna

Forum Forum mieszkańców osiedla przy ul. Stryjeńskich 19 (Warszawa Ursynów) Strona Główna » Forum ogólne » przebudowa Stryjenskich Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Czw 9:55, 24 Mar 2016
Gość

 


kris napisał:
Nie sądzę, żeby autobusy jakoś ucierpiały na tych zmianach. Zatoki przystankowe (niestety) zostają, a to oznacza, że autobus będzie się włączał do ruchu na takich samych zasadach jak teraz. A kierowcy mają obowiązek go wpuścić - dokładnie tak jak teraz.

Dlaczego niestety? Jeżeli ma być po 1 pasie w obie strony to chyba dobrze, ze stojący na przystanku autobus nie będzie blokował całego ruchu?
PostWysłany: Czw 10:51, 24 Mar 2016
kris

 
Dołączył: 04 Gru 2015
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów



Anonymous napisał:
kris napisał:
Nie sądzę, żeby autobusy jakoś ucierpiały na tych zmianach. Zatoki przystankowe (niestety) zostają, a to oznacza, że autobus będzie się włączał do ruchu na takich samych zasadach jak teraz. A kierowcy mają obowiązek go wpuścić - dokładnie tak jak teraz.

Dlaczego niestety? Jeżeli ma być po 1 pasie w obie strony to chyba dobrze, ze stojący na przystanku autobus nie będzie blokował całego ruchu?


Zatoki ułatwiają płynny ruch samochodów, ale ich brak też ma swoje zalety, dlatego w Europie w obszarach zabudowanych sporo zatok się ostatnio likwiduje.

Zalety braku zatok:

1. Autobus może podjechać do samego krawężnika, co ułatwia wsiadanie (przy zatokach to jest trudne, i często zostaje szeroka szczelina między autobusem a krawężnikiem. Ludzie dość często łamią w niej nogi)

2. Autobusy stając na pasie ruchu szybciej ruszają, bo nie muszą włączać się do ruchu - to przyspiesza kursowanie komunikacji zbiorowej

3. Autobusy stając na przystanku 'uspokajają ruch', bo zmuszają samochody do zatrzymania/zwolnienia. Takie czasowe wstrzymywanie strumienia pojazdów ułatwia pieszym przechodzenie przez jezdnię na przejściach bez sygnalizacji, a samochodom włączającym się do ruchu z bocznych uliczek ułatwia włączenie się do ruchu.
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:08, 24 Mar 2016
Gość

 


kris napisał:
Anonymous napisał:
kris napisał:
Nie sądzę, żeby autobusy jakoś ucierpiały na tych zmianach. Zatoki przystankowe (niestety) zostają, a to oznacza, że autobus będzie się włączał do ruchu na takich samych zasadach jak teraz. A kierowcy mają obowiązek go wpuścić - dokładnie tak jak teraz.

Dlaczego niestety? Jeżeli ma być po 1 pasie w obie strony to chyba dobrze, ze stojący na przystanku autobus nie będzie blokował całego ruchu?


Zatoki ułatwiają płynny ruch samochodów, ale ich brak też ma swoje zalety, dlatego w Europie w obszarach zabudowanych sporo zatok się ostatnio likwiduje.

Zalety braku zatok:

1. Autobus może podjechać do samego krawężnika, co ułatwia wsiadanie (przy zatokach to jest trudne, i często zostaje szeroka szczelina między autobusem a krawężnikiem. Ludzie dość często łamią w niej nogi)

2. Autobusy stając na pasie ruchu szybciej ruszają, bo nie muszą włączać się do ruchu - to przyspiesza kursowanie komunikacji zbiorowej

3. Autobusy stając na przystanku 'uspokajają ruch', bo zmuszają samochody do zatrzymania/zwolnienia. Takie czasowe wstrzymywanie strumienia pojazdów ułatwia pieszym przechodzenie przez jezdnię na przejściach bez sygnalizacji, a samochodom włączającym się do ruchu z bocznych uliczek ułatwia włączenie się do ruchu.


Z tym podjeżdżaniem do krawężnika to raczej kwestia dobrej/złej woli kierowcy. Widuje się autobusy podjeżdżające do krawężnika w zatokach i stające dobrych kilkadziesiąt cm od krawężnika na pasie ruchu. Wiem, bo poruszając się jakiś czas temu po Warszawie z wózkiem dziecięcym miałam okazję do częstych obserwacji Wink

Co do pozostałych punktów nie mam zdania, ale w sumie na Stryjeńskich zdaje się są po 2 przystanki w każdą stronę więc dowolne rozwiązanie chyba nie powinno mieć jakiegoś kardynalnego wpływu na płynność ruchu. Zwłaszcza że dla tej płynności zagrożeniem jest coś zupełnie innego niż przejeżdżający co 10 minut autobus.
PostWysłany: Sob 14:37, 02 Kwi 2016
Gość

 


Ktoś w garażu wetknął za wycieraczke petycję przeciw inwestycji. Spółdzielnia az tak zawzięta? I skąd pomysł że jako kierowca będę przeciw? Przecież widze jaki dziki zachód teraz panuje na naszej ulicy. Jestem jak najbardziej za zwężeniem.
PostWysłany: Sob 18:45, 02 Kwi 2016
Gość

 


to nie spółdzielnia tylko mieszkańcy naszego bloku elita z niczego nie zadowolona
PostWysłany: Nie 17:31, 03 Kwi 2016
kris

 
Dołączył: 04 Gru 2015
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów



Anonymous napisał:
Ktoś w garażu wetknął za wycieraczke petycję przeciw inwestycji. Spółdzielnia az tak zawzięta? I skąd pomysł że jako kierowca będę przeciw? Przecież widze jaki dziki zachód teraz panuje na naszej ulicy. Jestem jak najbardziej za zwężeniem.

Zwracam też uprzejmie uwagę, że w wyniku przebudowy dostaniemy (my - kierowcy) wygodny pas rozbiegowy do lewo-skrętu z Jaworowej. Nie potrafię sobie nawet wyobrazić jaki bigos trzeba mieć w głowie, żeby sprzeciwiać się uspokojeniu ruchu na ulicy, przy której się mieszka. Przecież to my - okoliczni mieszkańcy - jesteśmy najczęstszymi ofiarami wypadków na Stryjeńskich!
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:19, 03 Kwi 2016
Gość

 


kris napisał:
Anonymous napisał:
Ktoś w garażu wetknął za wycieraczke petycję przeciw inwestycji. Spółdzielnia az tak zawzięta? I skąd pomysł że jako kierowca będę przeciw? Przecież widze jaki dziki zachód teraz panuje na naszej ulicy. Jestem jak najbardziej za zwężeniem.

Zwracam też uprzejmie uwagę, że w wyniku przebudowy dostaniemy (my - kierowcy) wygodny pas rozbiegowy do lewo-skrętu z Jaworowej. Nie potrafię sobie nawet wyobrazić jaki bigos trzeba mieć w głowie, żeby sprzeciwiać się uspokojeniu ruchu na ulicy, przy której się mieszka. Przecież to my - okoliczni mieszkańcy - jesteśmy najczęstszymi ofiarami wypadków na Stryjeńskich!


Może prezesi lubią sobie w nocy urządzać motocyklowe rajdy nocne po Stryjeńskich gdyż to by jedynie tłumaczyło ich kategoryczny sprzeciw.
Wink

Osobiście cieszę się z tego, że będzie pas rozbiegowy w lewo i mam nadzieję, że na nadziei się nie skończy.
PostWysłany: Pon 16:03, 04 Kwi 2016
Gość

 


Pewnie, lepiej stracić kolejne 20min w korku żeby dojechać rano do Pileckiego. Po co robić ścieżkę rowerową na poboczu gdzie jest miejsce jak można zlikwidować jeden pas ruchu.
PostWysłany: Śro 9:48, 06 Kwi 2016
Gość

 


Anonymous napisał:
Pewnie, lepiej stracić kolejne 20min w korku żeby dojechać rano do Pileckiego. Po co robić ścieżkę rowerową na poboczu gdzie jest miejsce jak można zlikwidować jeden pas ruchu.


W większości( od Kazury) to nie pobocza, ale parkingi, które by trzeba było zlikwidować, albo zmniejszyć, więc łatwiej zaanektować ulice.
Mimo wszystko może lepiej jeździć do pracy metrem.
Codzienna kolejka przy wyjeździe z Jaworowej i tak już jest zniechęcająca do korzystania rano z samochodu.
PostWysłany: Pią 9:17, 08 Kwi 2016
Gość

 


tiny.pl/g7kgs

Trzy samochody zderzyły się w czwartek po południu na ulicy Stryjeńskich.

Do zderzenia doszło po godz. 16 na wysokości numeru 17, tuż przy ul. Małej
Łąki.

- W kolizji brały udział trzy auta: skoda, mitsubishi i land rover –
informuje aspirant Rafał Retmaniak z Komendy Stołecznej Policji.

Jak zaznacza, nikt nie został ranny.
PostWysłany: Pią 21:24, 08 Kwi 2016
Gość

 


Anonymous napisał:
tiny.pl/g7kgs

Trzy samochody zderzyły się w czwartek po południu na ulicy Stryjeńskich.

Do zderzenia doszło po godz. 16 na wysokości numeru 17, tuż przy ul. Małej
Łąki.

- W kolizji brały udział trzy auta: skoda, mitsubishi i land rover –
informuje aspirant Rafał Retmaniak z Komendy Stołecznej Policji.

Jak zaznacza, nikt nie został ranny.


Coraz częściej się zdarzają w tym miejscu kolizje, więc może dobrze, że zrobią ten pas rozbiegowy do skrętu w lewo.
Stanowisko spółdzielni w tej sytuacji jest dla mnie zupełnie nie zrozumiałe.
PostWysłany: Pon 13:09, 11 Kwi 2016
Gość

 


kris napisał:
Anonymous napisał:
Ktoś w garażu wetknął za wycieraczke petycję przeciw inwestycji. Spółdzielnia az tak zawzięta? I skąd pomysł że jako kierowca będę przeciw? Przecież widze jaki dziki zachód teraz panuje na naszej ulicy. Jestem jak najbardziej za zwężeniem.

Zwracam też uprzejmie uwagę, że w wyniku przebudowy dostaniemy (my - kierowcy) wygodny pas rozbiegowy do lewo-skrętu z Jaworowej. Nie potrafię sobie nawet wyobrazić jaki bigos trzeba mieć w głowie, żeby sprzeciwiać się uspokojeniu ruchu na ulicy, przy której się mieszka. Przecież to my - okoliczni mieszkańcy - jesteśmy najczęstszymi ofiarami wypadków na Stryjeńskich!

Tylko ciekawe jak wyjedziesz jak będzie zwężenie do 1 pasa i za skrzyżowaniem Belgradzkiej i Styjeńskich. Samochody jadące od skrzyżowania nawet po zapaleniu się czerwonego jeszcze jada , ale 2 pasy daja możliwość jako takiego wyjazdu. Ciekawe tez co powiesz na to , jak ktoś bedzie jechał od Przy Bażantarni i bedzie chciał skręcic w Jaworową blokując cały ruch. Chyba , ze geniusze zlikwiduja skręt i trzeba bedzie śmigać do skrzyżowania. Dlaczego nikt nie zauważa, ze to nie tylko dojazd z naszego bloku , ale tez z okolicznych osiedli po jednej i po drugiej stronie, oraz z domków jednorodzinnych. Widzę , że lobby rowerowe się uwzieło , aby nas "uszczęśliwić".
Przypominam tez o jeszcze jednej sprawie - w 2017 rusza budowa obwodnicy - wtedy zacznie się "polka mazurka" z wyjazdem z Ursynowa.
PostWysłany: Pon 13:21, 11 Kwi 2016
kris

 
Dołączył: 04 Gru 2015
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów



Anonymous napisał:
Tylko ciekawe jak wyjedziesz jak będzie zwężenie do 1 pasa i za skrzyżowaniem Belgradzkiej i Styjeńskich. Samochody jadące od skrzyżowania nawet po zapaleniu się czerwonego jeszcze jada , ale 2 pasy daja możliwość jako takiego wyjazdu. Ciekawe tez co powiesz na to , jak ktoś bedzie jechał od Przy Bażantarni i bedzie chciał skręcic w Jaworową blokując cały ruch. Chyba , ze geniusze zlikwiduja skręt i trzeba bedzie śmigać do skrzyżowania. Dlaczego nikt nie zauważa, ze to nie tylko dojazd z naszego bloku , ale tez z okolicznych osiedli po jednej i po drugiej stronie, oraz z domków jednorodzinnych. Widzę , że lobby rowerowe się uwzieło , aby nas "uszczęśliwić".
Przypominam tez o jeszcze jednej sprawie - w 2017 rusza budowa obwodnicy - wtedy zacznie się "polka mazurka" z wyjazdem z Ursynowa.


1. Do skrętu w Jaworową ze Stryjeńskich masz w projekcie wysepkę między jezdniami, czyli - w przeciwieństwie do stanu obecnego, gdzie taki skręt oznacza zatrzymanie na lewym pasie, po którym samochody za Tobą prują 80km/h - nie blokujesz ruchu.
2. Skręcając w lewo z Jaworowej obecnie przecinasz 3 albo 4 pasy ruchu, a po wprowadzeniu zmian: tylko jeden.
Dla kierowców z Jaworowej te zmiany oznaczają dużą poprawę płynności i bezpieczeństwa.
Pozdrawiam w imieniu 'lobby rowerowego' Very Happy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 10:50, 12 Kwi 2016
Gość

 


Lobby rowerowe? Dla mnie moga nie robic tej trasy rowerowej, moga trawnik tam posadzic. Podoba mi sie pomysl uspokojenia ruchu w okolicy. W czasie budowy POW ciagi komunikacyjne poludnie - polnoc maja byc przejezdne wiec nie strasz na zapas.

I nie zycze sobie wiecej wtykania papierow za wycieraczke.
Blokada ruchu
PostWysłany: Wto 15:50, 12 Kwi 2016
eh
Gość

 


Szczerze mówiąc argumenty osób przedstawiające metro jako alternatywę do mnie nie przemawiają, jak ktoś pracuje w miejscu gdzie metro nie dojedzie i musi się tam rano przebijać to robi się problematyczne. Ogólnie jestem kompletnie przeciwny temu pomysłowi. Kabaty zostały w większości zamieszkane przez ludność napływową, która chce mieć w okolicy spokój jak w miejscu z którego się wywodzą. To jest miasto i miastem zawsze będzie- co oznacza hałas. Tak będziemy mieć korek rano od Wąwozowej aż do ronda. Brawo Wy!
przebudowa Stryjenskich
  Forum Forum mieszkańców osiedla przy ul. Stryjeńskich 19 (Warszawa Ursynów) Strona Główna » Forum ogólne
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 4 z 10  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin