Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum Forum mieszkańców osiedla przy ul. Stryjeńskich 19 (Warszawa Ursynów) Strona Główna

Forum Forum mieszkańców osiedla przy ul. Stryjeńskich 19 (Warszawa Ursynów) Strona Główna » Forum ogólne » przebudowa Stryjenskich Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Re: Blokada ruchu
PostWysłany: Wto 16:08, 12 Kwi 2016
Gość

 


eh napisał:
Szczerze mówiąc argumenty osób przedstawiające metro jako alternatywę do mnie nie przemawiają, jak ktoś pracuje w miejscu gdzie metro nie dojedzie i musi się tam rano przebijać to robi się problematyczne. Ogólnie jestem kompletnie przeciwny temu pomysłowi. Kabaty zostały w większości zamieszkane przez ludność napływową, która chce mieć w okolicy spokój jak w miejscu z którego się wywodzą. To jest miasto i miastem zawsze będzie- co oznacza hałas. Tak będziemy mieć korek rano od Wąwozowej aż do ronda. Brawo Wy!


Bardziej problematyczne jest metro/tramwaje/autobusy na wydzielonych pasach niż przebijanie się autem? Chyba nie, to tylko kwestia przyzwyczajenia. I wiem co mówię, jeden z moich poprzednich pracodawców miał siedzibę na dalekiej Woli. I zdecydowanie wygodniej jeździło mi się metrem + tramwajem niż autem.
A dzielnice sypialne miały właśnie takie być - wyciszone, z dala od zgiełku centrum miasta. Po to właśnie ludzie ryzykują dłuższy i często problematyczny dojazd, żeby mieć spokój. I mówię to ja, osoba mająca w dowodzie miejsce urodzenia "Warszawa".
Z miast w Europie zachodniej samochody są coraz częściej wypychane na rzecz rowerów i komunikacji miejskiej, ale my musimy jak zwykle 100 lat za murzynami, zrobić sobie pod oknami autostradę, byle tylko się nie zmęczyć dwustumetrowym spacerkiem. Nie tędy droga. No chyba, że chcemy dogonić cywilizacyjnie Chiny - tam właśnie trwa proces rozrostu prywatnego transportu samochodowego. I mają rewelacyjne widoki z okien swoich wysokościowców na zakorkowane 10-pasmowe drogi. Powodzenia!
Re: Blokada ruchu
PostWysłany: Wto 16:13, 12 Kwi 2016
Gość

 


Anonymous napisał:
eh napisał:
Szczerze mówiąc argumenty osób przedstawiające metro jako alternatywę do mnie nie przemawiają, jak ktoś pracuje w miejscu gdzie metro nie dojedzie i musi się tam rano przebijać to robi się problematyczne. Ogólnie jestem kompletnie przeciwny temu pomysłowi. Kabaty zostały w większości zamieszkane przez ludność napływową, która chce mieć w okolicy spokój jak w miejscu z którego się wywodzą. To jest miasto i miastem zawsze będzie- co oznacza hałas. Tak będziemy mieć korek rano od Wąwozowej aż do ronda. Brawo Wy!


Bardziej problematyczne jest metro/tramwaje/autobusy na wydzielonych pasach niż przebijanie się autem? Chyba nie, to tylko kwestia przyzwyczajenia. I wiem co mówię, jeden z moich poprzednich pracodawców miał siedzibę na dalekiej Woli. I zdecydowanie wygodniej jeździło mi się metrem + tramwajem niż autem.
A dzielnice sypialne miały właśnie takie być - wyciszone, z dala od zgiełku centrum miasta. Po to właśnie ludzie ryzykują dłuższy i często problematyczny dojazd, żeby mieć spokój. I mówię to ja, osoba mająca w dowodzie miejsce urodzenia "Warszawa".
Z miast w Europie zachodniej samochody są coraz częściej wypychane na rzecz rowerów i komunikacji miejskiej, ale my musimy jak zwykle 100 lat za murzynami, zrobić sobie pod oknami autostradę, byle tylko się nie zmęczyć dwustumetrowym spacerkiem. Nie tędy droga. No chyba, że chcemy dogonić cywilizacyjnie Chiny - tam właśnie trwa proces rozrostu prywatnego transportu samochodowego. I mają rewelacyjne widoki z okien swoich wysokościowców na zakorkowane 10-pasmowe drogi. Powodzenia!


Niestety komunikacja miejska nie wszędzie dojedzie i wiele się w niej nie przewiezie (nie każdy wozi ze sobą do pracy powietrze w samochodzie)
Re: Blokada ruchu
PostWysłany: Wto 16:23, 12 Kwi 2016
Gość

 


Anonymous napisał:
Anonymous napisał:
eh napisał:
Szczerze mówiąc argumenty osób przedstawiające metro jako alternatywę do mnie nie przemawiają, jak ktoś pracuje w miejscu gdzie metro nie dojedzie i musi się tam rano przebijać to robi się problematyczne. Ogólnie jestem kompletnie przeciwny temu pomysłowi. Kabaty zostały w większości zamieszkane przez ludność napływową, która chce mieć w okolicy spokój jak w miejscu z którego się wywodzą. To jest miasto i miastem zawsze będzie- co oznacza hałas. Tak będziemy mieć korek rano od Wąwozowej aż do ronda. Brawo Wy!


Bardziej problematyczne jest metro/tramwaje/autobusy na wydzielonych pasach niż przebijanie się autem? Chyba nie, to tylko kwestia przyzwyczajenia. I wiem co mówię, jeden z moich poprzednich pracodawców miał siedzibę na dalekiej Woli. I zdecydowanie wygodniej jeździło mi się metrem + tramwajem niż autem.
A dzielnice sypialne miały właśnie takie być - wyciszone, z dala od zgiełku centrum miasta. Po to właśnie ludzie ryzykują dłuższy i często problematyczny dojazd, żeby mieć spokój. I mówię to ja, osoba mająca w dowodzie miejsce urodzenia "Warszawa".
Z miast w Europie zachodniej samochody są coraz częściej wypychane na rzecz rowerów i komunikacji miejskiej, ale my musimy jak zwykle 100 lat za murzynami, zrobić sobie pod oknami autostradę, byle tylko się nie zmęczyć dwustumetrowym spacerkiem. Nie tędy droga. No chyba, że chcemy dogonić cywilizacyjnie Chiny - tam właśnie trwa proces rozrostu prywatnego transportu samochodowego. I mają rewelacyjne widoki z okien swoich wysokościowców na zakorkowane 10-pasmowe drogi. Powodzenia!


Niestety komunikacja miejska nie wszędzie dojedzie i wiele się w niej nie przewiezie (nie każdy wozi ze sobą do pracy powietrze w samochodzie)


Jak ci, którzy mają komunikację pod domem i pracą i wożą ze sobą neseserek, przerzucą się na zbiorkom, to pozostali będą mogli swoimi wyładowanymi po dach samochodami pomykać radośnie pustą jednopasmową ulicą Wink
Re: Blokada ruchu
PostWysłany: Wto 17:11, 12 Kwi 2016
Gość

 


Anonymous napisał:
Anonymous napisał:
Anonymous napisał:
eh napisał:
Szczerze mówiąc argumenty osób przedstawiające metro jako alternatywę do mnie nie przemawiają, jak ktoś pracuje w miejscu gdzie metro nie dojedzie i musi się tam rano przebijać to robi się problematyczne. Ogólnie jestem kompletnie przeciwny temu pomysłowi. Kabaty zostały w większości zamieszkane przez ludność napływową, która chce mieć w okolicy spokój jak w miejscu z którego się wywodzą. To jest miasto i miastem zawsze będzie- co oznacza hałas. Tak będziemy mieć korek rano od Wąwozowej aż do ronda. Brawo Wy!


Bardziej problematyczne jest metro/tramwaje/autobusy na wydzielonych pasach niż przebijanie się autem? Chyba nie, to tylko kwestia przyzwyczajenia. I wiem co mówię, jeden z moich poprzednich pracodawców miał siedzibę na dalekiej Woli. I zdecydowanie wygodniej jeździło mi się metrem + tramwajem niż autem.
A dzielnice sypialne miały właśnie takie być - wyciszone, z dala od zgiełku centrum miasta. Po to właśnie ludzie ryzykują dłuższy i często problematyczny dojazd, żeby mieć spokój. I mówię to ja, osoba mająca w dowodzie miejsce urodzenia "Warszawa".
Z miast w Europie zachodniej samochody są coraz częściej wypychane na rzecz rowerów i komunikacji miejskiej, ale my musimy jak zwykle 100 lat za murzynami, zrobić sobie pod oknami autostradę, byle tylko się nie zmęczyć dwustumetrowym spacerkiem. Nie tędy droga. No chyba, że chcemy dogonić cywilizacyjnie Chiny - tam właśnie trwa proces rozrostu prywatnego transportu samochodowego. I mają rewelacyjne widoki z okien swoich wysokościowców na zakorkowane 10-pasmowe drogi. Powodzenia!


Niestety komunikacja miejska nie wszędzie dojedzie i wiele się w niej nie przewiezie (nie każdy wozi ze sobą do pracy powietrze w samochodzie)


Jak ci, którzy mają komunikację pod domem i pracą i wożą ze sobą neseserek, przerzucą się na zbiorkom, to pozostali będą mogli swoimi wyładowanymi po dach samochodami pomykać radośnie pustą jednopasmową ulicą Wink


To fakt. Niestety na ulicach mało które auto wiezie więcdj niż kierowcę w środku... Pozdrawiam sąsiada/sąsiadkę Smile
Re: Blokada ruchu
PostWysłany: Śro 8:39, 13 Kwi 2016
Gość

 


eh napisał:
Kabaty zostały w większości zamieszkane przez ludność napływową, która chce mieć w okolicy spokój jak w miejscu z którego się wywodzą. To jest miasto i miastem zawsze będzie- co oznacza hałas. Tak będziemy mieć korek rano od Wąwozowej aż do ronda. Brawo Wy!




No i oczywiście musi być przytyk dla napływowych....

Rolling Eyes

Jeżeli jesteś taki swojak i cool, to czemu nie wiesz o tym, że najnowsze trendy na zachodzie są takie, że redukuje się, czy wręcz wyrzuca ruch samochodowy z miasta.

I jeżeli nawet nie utkniesz rano w korku na zwężonej Stryjeńskich, czy Pileckiego to i tak utkniesz niebawem na Puławskiej.
Re: Blokada ruchu
PostWysłany: Śro 9:09, 13 Kwi 2016
Gość

 


Anonymous napisał:

To fakt. Niestety na ulicach mało które auto wiezie więcdj niż kierowcę w środku... Pozdrawiam sąsiada/sąsiadkę Smile


Bo niestety u nas sporo osób myśli tylko o sobie. W innych krajach nie jest niczym nadzwyczajnym zabieranie się po drodze - ktoś zaoszczędzi czas, ktoś zaoszczędzi na paliwie i w jednym samochodzie jadą 3-4 osoby, a nie jedna.
Tylko to trzeba lubić innych ludzi, znać sąsiadów i trochę się zainteresować, a u nas jeszcze niestety nawyki szlachty wiejskiej dają o sobie znać (nie tylko na polu zabierania się do pracy)
PostWysłany: Czw 13:21, 21 Kwi 2016
kris

 
Dołączył: 04 Gru 2015
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów



W związku z opublikowaniem nowej wersji projektu Stryjeńskich, prezentuję najważniejsze udogodnienia dla mieszkańców Stryjeńskich 19, Stryjeńskich 17, i osiedli przy ul. Jaworowej,
związane z realizacją tego projektu:

Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:21, 21 Kwi 2016
Gość

 


kris napisał:
W związku z opublikowaniem nowej wersji projektu Stryjeńskich, prezentuję najważniejsze udogodnienia dla mieszkańców Stryjeńskich 19, Stryjeńskich 17, i osiedli przy ul. Jaworowej,
związane z realizacją tego projektu:


W którym miejscu to dodatkowe przejście? Jeszcze przed ul. Przy Bażantarni?
PostWysłany: Czw 14:27, 21 Kwi 2016
kris

 
Dołączył: 04 Gru 2015
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów



Anonymous napisał:

W którym miejscu to dodatkowe przejście? Jeszcze przed ul. Przy Bażantarni?


Projektowane przejście ma być niedaleko wylotu Jaworowej: 40m na południe od tego wylotu - na przeciwko przerwy między parkingami po przeciwnej stronie
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:41, 21 Kwi 2016
Gość

 


kris napisał:
Anonymous napisał:

W którym miejscu to dodatkowe przejście? Jeszcze przed ul. Przy Bażantarni?


Projektowane przejście ma być niedaleko wylotu Jaworowej: 40m na południe od tego wylotu - na przeciwko przerwy między parkingami po przeciwnej stronie


Po co? Przecież niedaleko są przejścia przy Belgradzkiej i Przy Bażantarni. Nawtykanie mnóstwa przejść dla pieszych nie poprawi ich bezpieczeństwa.
PostWysłany: Czw 18:37, 21 Kwi 2016
Gość

 


Taka opowieść z miejscowości pod Warszawą - pani do sąsiada żali się że nie ma gdzie zaparkować jak odwozi dziecko do szkoły bo wszyscy parkują w bramie a dla niej w bramie brakuje miejsca. Pytanie - po co kolejne przejście dla pieszych w odległości Moze 150 m od poprżedniego i następnego? Dlaczego zawężamy ul. Stryjenskich skoro niczemu to nie posłuży, pieszy nie przejdzie, rowerzyści będą mieli głęboko i zwężenia i drogi rowerowe i chodnik, bo jadą jak im wygodniej. Jedyny, który ucierpi to pieszy - na przejściu będzie musiał uważać żeby zdążyć przed samochodami, bo korek wywołuje frustracje i chęć przeskoczenia przeszkody, na chodniku i na ulicy źeby nie zderzyć się ze wsechpotężnym rowerzystą.mżeby nie było wątpliwości - jestem wyłącznie pieszym, nie porusAm się samochodem prywatnym, a przed rowerami muszę uciekać na chodniku. Jednym słowem gratuluję braku pomysłu również lobby rowerowymi.nacha, na rowerże nie jadę bo boję się agresji nowej siły rowerowej
PostWysłany: Pią 9:51, 22 Kwi 2016
Gość

 


Mogła to zaprojektować tylko osoba która nie jeździ samochodem albo nie ma pojęcia o ruchu drogowym. W tej postaci ul. Stryjeńskich będzie nieprzejezdna, gratulacje dla pomysłodawców! Chyba że zrobili to komuś celowo na złość.
PostWysłany: Pią 10:02, 22 Kwi 2016
kris

 
Dołączył: 04 Gru 2015
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów



Anonymous napisał:
Mogła to zaprojektować tylko osoba która nie jeździ samochodem albo nie ma pojęcia o ruchu drogowym. W tej postaci ul. Stryjeńskich będzie nieprzejezdna, gratulacje dla pomysłodawców! Chyba że zrobili to komuś celowo na złość.


A jakie trudności dla nas widzisz w tym projekcie?
Wyjeżdżając rano z Jaworowej przecinamy tylko jeden pas ruchu, i mamy pas rozbiegowy w kierunku skrzyżowania z Belgradzką tylko dla siebie. Dodatkowo jesteśmy uprzywilejowani w stosunku do obecnej sytuacji, bo wyjeżdżamy prosto na pas do jazdy prosto, czyli cały ruch z południa musi ustawiać się za nami.
Przejazd przez Stryjeńskich w kierunku północnym będzie dla nas trwał krócej niż obecnie, bo między nami a zwężeniem będzie po prostu mniej pojazdów.
Dochodzi dodatkowe przejście, infrastruktura dla rowerów... Ja widzę same plusy. Podaj swoje zastrzeżenia - 26 kwietnia będzie można zgłosić poprawki do ZDM
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:36, 22 Kwi 2016
Gość

 


kris napisał:

Wyjeżdżając rano z Jaworowej przecinamy tylko jeden pas ruchu, i mamy pas rozbiegowy w kierunku skrzyżowania z Belgradzką tylko dla siebie.


To akurat jest pobożne życzenie. Jadący z Kabat jak tylko będą mogli, od razu będą zajmować oba pasy tuż za Jaworową. Nie ma się co łudzić. Takie mamy praworządne społeczeństwo.
PostWysłany: Pią 11:51, 22 Kwi 2016
Gość

 


kris napisał:
Anonymous napisał:
Mogła to zaprojektować tylko osoba która nie jeździ samochodem albo nie ma pojęcia o ruchu drogowym. W tej postaci ul. Stryjeńskich będzie nieprzejezdna, gratulacje dla pomysłodawców! Chyba że zrobili to komuś celowo na złość.


A jakie trudności dla nas widzisz w tym projekcie?
Wyjeżdżając rano z Jaworowej przecinamy tylko jeden pas ruchu, i mamy pas rozbiegowy w kierunku skrzyżowania z Belgradzką tylko dla siebie. Dodatkowo jesteśmy uprzywilejowani w stosunku do obecnej sytuacji, bo wyjeżdżamy prosto na pas do jazdy prosto, czyli cały ruch z południa musi ustawiać się za nami.
Przejazd przez Stryjeńskich w kierunku północnym będzie dla nas trwał krócej niż obecnie, bo między nami a zwężeniem będzie po prostu mniej pojazdów.
Dochodzi dodatkowe przejście, infrastruktura dla rowerów... Ja widzę same plusy. Podaj swoje zastrzeżenia - 26 kwietnia będzie można zgłosić poprawki do ZDM


1) co z ruchem w kierunku południowym , juz teraz od świateł jadą samochody , nawet po zmianie na czerwone, wiec sobie można postać zanim wyjedziesz na pas rozbiegowy
2) Na pas rozbiegowy ludzie od razu beda wjeżdząc jak beda mogli i nie łudźmy się że bedzie inaczej
3) Co ze skrętem z południa w Jaworową ? Będę musiał nawrotke robić na skrzyżowaniu ?
4) Rowerzystów bedzie jak na lekarstwo. Poza tym ludzie jada tradycyjnie jak im wygodnie.
5) Dodatkowe przejście nie ma sensu ( juz sa dwa w oodległości 300m od siebie ). Sens miałyby światła na skrzyżownaiu przy Bażantarni ze Styjeńskich bo tam non stop ludzie nie zatrzymują się na przejściach, a jak ktoś się zatrzyma to zaraz obok jakis matołek przejeżdza nie patrzac czy ktoś jest na pasach ...
6) A co z wjazdem na na parkingi tam gdzie sa niskie bloki od jadąc strony południowej ? Przejścia są , ale możliwośc skrętu zniknęła.
Podsumowując - miało byc jak nigdy a wyjdzie jak zawssze...
przebudowa Stryjenskich
  Forum Forum mieszkańców osiedla przy ul. Stryjeńskich 19 (Warszawa Ursynów) Strona Główna » Forum ogólne
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 5 z 10  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin