| | |
Wysłany: Pią 12:43, 22 Kwi 2016 |
|
|
kris |
|
|
|
Dołączył: 04 Gru 2015 |
Posty: 33 |
Przeczytał: 0 tematów
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anonymous napisał: |
1) co z ruchem w kierunku południowym , juz teraz od świateł jadą samochody , nawet po zmianie na czerwone, wiec sobie można postać zanim wyjedziesz na pas rozbiegowy
2) Na pas rozbiegowy ludzie od razu beda wjeżdząc jak beda mogli i nie łudźmy się że bedzie inaczej
3) Co ze skrętem z południa w Jaworową ? Będę musiał nawrotke robić na skrzyżowaniu ?
4) Rowerzystów bedzie jak na lekarstwo. Poza tym ludzie jada tradycyjnie jak im wygodnie.
5) Dodatkowe przejście nie ma sensu ( juz sa dwa w oodległości 300m od siebie ). Sens miałyby światła na skrzyżownaiu przy Bażantarni ze Styjeńskich bo tam non stop ludzie nie zatrzymują się na przejściach, a jak ktoś się zatrzyma to zaraz obok jakis matołek przejeżdza nie patrzac czy ktoś jest na pasach ...
6) A co z wjazdem na na parkingi tam gdzie sa niskie bloki od jadąc strony południowej ? Przejścia są , ale możliwośc skrętu zniknęła.
|
1. Samochody dalej będą jechać, ale już tylko jednym pasem a nie dwoma, więc powinno być łatwiej wjechać na pas rozbiegowy.
2. Pas zaczyna się od Jaworowej. Wjeżdżając na niego masz za plecami rozdzielający pas zieleni, no i masz pierwszeństwo przed samochodami jadącymi z południa, bo one muszą zmienić pas, żeby wjechać na rozbiegowy.
3. Jadąc z południa skręt w lewo w Jaworową jest zachowany
4. Część rowerzystów na pewno skorzysta z nowej infrastruktury - jeśli się pojawi. Poza tym ruch samochodowy zostanie mocno uspokojony przez likwidację drugiego pasa, więc ci rowerzyści, którzy teraz boją się jechać jezdnią, i śmigają po chodnikach, powinni przestać się bać (mam nadzieję!)
5. Między przejściami Belgradzka - Przy Bażantarni jest 450m. Dodatkowe przejście może się przydać, bo prowadzi prosto do szkoły po drugiej stronie. A światła na skrzyżowaniu z Przy Bażantarni powstaną najpóźniej w przyszłym roku - burmistrz chwalił się już że miasto dało na nie pieniądze.
6. Wydaje mi się, że żadne zjazdy nie zostały zlikwidowane w tym projekcie, ale sprawdź dokładnie. Jeśli coś przeoczyłem, daj znać - przedyskutuję z ZDMem.
Link do całego projektu: [link widoczny dla zalogowanych] |
|
Ostatnio zmieniony przez kris dnia Pią 12:47, 22 Kwi 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 14:02, 22 Kwi 2016 |
|
|
|
kris napisał: |
5. Między przejściami Belgradzka - Przy Bażantarni jest 450m. Dodatkowe przejście może się przydać, bo prowadzi prosto do szkoły po drugiej stronie. A światła na skrzyżowaniu z Przy Bażantarni powstaną najpóźniej w przyszłym roku - burmistrz chwalił się już że miasto dało na nie pieniądze.
|
Z tym "prosto do szkoły" to spory eufemizm jest biorąc pod uwagę zabudowę osiedla Małej Łąki. A dzieci będą zdecydowanie bezpieczniejsze na niedalekich (!) przejściach ze światłami (Belgradzka, projektowane Przy Bażantarni) niż przedzierając się w porannym szczycie między wkurzonymi kierowcami na nowopowstałym przejściu, którego większość przy porannym wk**wie nawet nie zauważy. Naprawdę to przejście może zrobić więcej złego niż dobrego. |
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:05, 22 Kwi 2016 |
|
|
|
A czy będzie skręt w lewo z Moczydłowskiej w Stryjeńskich? |
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:14, 22 Kwi 2016 |
|
|
kris |
|
|
|
Dołączył: 04 Gru 2015 |
Posty: 33 |
Przeczytał: 0 tematów
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anonymous napisał: | A czy będzie skręt w lewo z Moczydłowskiej w Stryjeńskich? |
Nie Ale za to pojawi się wydzielony pas do skrętu w lewo (i zawracania) na wysokości Małej Łąki - będzie więc możliwe bezpieczne zawracanie.
|
|
|
|
|
Wysłany: Pon 14:24, 25 Kwi 2016 |
|
|
|
Czy wiadomo już kiedy początek inwestycji i na kiedy wszystko bedzie gotowe? |
|
|
|
|
Wysłany: Wto 8:36, 26 Kwi 2016 |
|
|
|
kris napisał: | Anonymous napisał: | A czy będzie skręt w lewo z Moczydłowskiej w Stryjeńskich? |
Nie Ale za to pojawi się wydzielony pas do skrętu w lewo (i zawracania) na wysokości Małej Łąki - będzie więc możliwe bezpieczne zawracanie.
|
Skręt to nie nawracanie.
IMHO teraz spod świateł będzie wyścig na 2 pasach do chwili gdy ci z wewnętrznego będą się przepychali na ten zewnętrzny - czyli dokładnie tak , jak ma to miejsce w okolicach Lidla;)
Chciałbym być optymistą do tego projektu , ale jak patrze codziennie rano na sunące dwoma pasami samochody to mój optymizm pryska.
Ciekawe jest jeszcze czy poszerzenie chodnika zadziała na wysokości Stryjeńskich z Belgradzką. |
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 9:08, 26 Kwi 2016 |
|
|
kris |
|
|
|
Dołączył: 04 Gru 2015 |
Posty: 33 |
Przeczytał: 0 tematów
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anonymous napisał: |
IMHO teraz spod świateł będzie wyścig na 2 pasach do chwili gdy ci z wewnętrznego będą się przepychali na ten zewnętrzny - czyli dokładnie tak , jak ma to miejsce w okolicach Lidla;)
Chciałbym być optymistą do tego projektu , ale jak patrze codziennie rano na sunące dwoma pasami samochody to mój optymizm pryska.
Ciekawe jest jeszcze czy poszerzenie chodnika zadziała na wysokości Stryjeńskich z Belgradzką. |
To prawda, wielkie skrzyżowanie z Belgradzką - zwłaszcza po rozbudowie o czwarte ramię - nie pasuje do projektowanego przekroju ul. Stryjeńskich.
Trzeba jednak pamiętać, że skrzyżowanie ma być przebudowywane w ramach oddzielnego projektu. Mam nadzieję, że będzie można zgłaszać uwagi do tej przebudowy. W pierwszej kolejności będę postulował zmniejszenie pasów w kierunku południowym z 3 do 2 (trzeci pas do skrętu w ślepą uliczkę prowadzącą tylko do 'ośrodka wsparcia', który będzie obsługiwał kilkanaście samochodów dziennie, jest moim zdaniem zupełnie zbędny, i będzie właśnie skłaniał do wyścigów na tym odcinku)
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 9:30, 26 Kwi 2016 |
|
|
|
Wielka szkoda, że nie będzie skrętu w lewo z Moczydłowskiej.
Przebudowa Stryjeńskich również nie odciąża ul Jaworowej, bo nie przewiduje wyjazdu z parkingu od strony Gużca.
A jak ma wyglądać wyjazd Wełnianej na końcówkę Stryjeńskich i Wąwozowej, czy będzie tam rondo? |
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 7:22, 27 Kwi 2016 |
|
|
|
kris napisał: | Anonymous napisał: |
IMHO teraz spod świateł będzie wyścig na 2 pasach do chwili gdy ci z wewnętrznego będą się przepychali na ten zewnętrzny - czyli dokładnie tak , jak ma to miejsce w okolicach Lidla;)
Chciałbym być optymistą do tego projektu , ale jak patrze codziennie rano na sunące dwoma pasami samochody to mój optymizm pryska.
Ciekawe jest jeszcze czy poszerzenie chodnika zadziała na wysokości Stryjeńskich z Belgradzką. |
To prawda, wielkie skrzyżowanie z Belgradzką - zwłaszcza po rozbudowie o czwarte ramię - nie pasuje do projektowanego przekroju ul. Stryjeńskich.
Trzeba jednak pamiętać, że skrzyżowanie ma być przebudowywane w ramach oddzielnego projektu. Mam nadzieję, że będzie można zgłaszać uwagi do tej przebudowy. W pierwszej kolejności będę postulował zmniejszenie pasów w kierunku południowym z 3 do 2 (trzeci pas do skrętu w ślepą uliczkę prowadzącą tylko do 'ośrodka wsparcia', który będzie obsługiwał kilkanaście samochodów dziennie, jest moim zdaniem zupełnie zbędny, i będzie właśnie skłaniał do wyścigów na tym odcinku)
|
Ten osobny program to porażka. ktoś kto to robił nie przemyślał sprawy do końca i nie rozeznał się jakie pozwolenia są potrzebne i jak będzie to wszystko miało wyglądać . Pieniądze leżą od ponad roku i się marnują ( o ile już nie zostały rozdysponowane inaczej) - trzeba było wymyślić inaczej i zrobić wjazd np.: od Jaworowej a nie robić wielkie skrzyżowanie. |
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 8:53, 27 Kwi 2016 |
|
|
|
[quote="Anonymous"][quote="kris"] Anonymous napisał: |
IMHO
Ten osobny program to porażka. ktoś kto to robił nie przemyślał sprawy do końca i nie rozeznał się jakie pozwolenia są potrzebne i jak będzie to wszystko miało wyglądać . Pieniądze leżą od ponad roku i się marnują ( o ile już nie zostały rozdysponowane inaczej) - trzeba było wymyślić inaczej i zrobić wjazd np.: od Jaworowej a nie robić wielkie skrzyżowanie. |
Chyba chodziło Ci o wjazd do ośrodka od strony Moczydłowskiej a nie Jaworowej |
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 7:38, 28 Kwi 2016 |
|
|
|
[quote="Anonymous"][quote="Anonymous"] kris napisał: | Anonymous napisał: |
IMHO
Ten osobny program to porażka. ktoś kto to robił nie przemyślał sprawy do końca i nie rozeznał się jakie pozwolenia są potrzebne i jak będzie to wszystko miało wyglądać . Pieniądze leżą od ponad roku i się marnują ( o ile już nie zostały rozdysponowane inaczej) - trzeba było wymyślić inaczej i zrobić wjazd np.: od Jaworowej a nie robić wielkie skrzyżowanie. |
Chyba chodziło Ci o wjazd do ośrodka od strony Moczydłowskiej a nie Jaworowej |
Tak - to z rozpedu |
|
|
|
|
Wysłany: Śro 12:25, 15 Cze 2016 |
|
|
|
Czy redaktor babiarz i reszta krzykaczy uwaliła projekt? Wiadomo co z przebudowa drogi? |
|
|
|
|
Wysłany: Śro 17:58, 15 Cze 2016 |
|
|
kris |
|
|
|
Dołączył: 04 Gru 2015 |
Posty: 33 |
Przeczytał: 0 tematów
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anonymous napisał: | Czy redaktor babiarz i reszta krzykaczy uwaliła projekt? Wiadomo co z przebudowa drogi? |
Projekt został zablokowany przez radnych Platformy Obywatelskiej i Projektu Ursynów. Burmistrz powołał zespół mediacyjny, który jak dotąd zebrał się raz - w maju. Następne spotkanie planowane jest gdzieś na koniec czerwca. Bo radny Kamil Orzeł - który projekt zablokował - jest bardzo zajętym człowiekiem.
Jestem członkiem tego zespołu, więc jeśli Urząd Dzielnicy doprowadzi do kolejnych spotkań, poinformuję Was o tym. |
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 9:02, 16 Cze 2016 |
|
|
|
W świetle ogłoszonej wlaśnie Warszawskiej Polityki Mobilności
tiny.pl/gr66m
radny chyba jest za cienki zeby zablokowac inwestycje.
"WPM zakłada ograniczenie roli samochodów w mieście poprzez m.in. strefowanie ruchu, zmniejszenie przepustowości ulic i skrzyżowań, priorytetowe traktowanie ruchu pieszego, rozwój systemu carsharingu czy wspieranie korzystania z samochodów o małych gabarytach, z małymi silnikami i z ekologicznymi napędami" |
|
|
|
|
Wysłany: Pią 7:47, 17 Cze 2016 |
|
|
|
Anonymous napisał: | W świetle ogłoszonej wlaśnie Warszawskiej Polityki Mobilności
tiny.pl/gr66m
radny chyba jest za cienki zeby zablokowac inwestycje.
"WPM zakłada ograniczenie roli samochodów w mieście poprzez m.in. strefowanie ruchu, zmniejszenie przepustowości ulic i skrzyżowań, priorytetowe traktowanie ruchu pieszego, rozwój systemu carsharingu czy wspieranie korzystania z samochodów o małych gabarytach, z małymi silnikami i z ekologicznymi napędami" |
Najwyższy czas. |
|
|
|
|
|