Wysłany: Sob 11:09, 20 Lip 2013 |
|
|
|
Ciekawe jak zarząd zamierza załatać dziurę po tym jak komornik sprzątnął w zeszłym raku na jesieni masze wpłaty na poczet długów. To był około 1 mln. |
|
|
|
|
|
|
 |
Wysłany: Sob 11:31, 20 Lip 2013 |
|
|
jankazik |
|
|
|
Dołączył: 21 Sty 2012 |
Posty: 185 |
Przeczytał: 0 tematów
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Anonymous napisał: | Pobiera opłaty za użytkownaie lokali i reguluje zobowiązania wobec dostawców... |
Z pewnością ale nie tylko bo to byłoby za proste i tzw zarząd z tzw radą nadzorczą nie robiliby tych wszystkich wałków ze statutem i Walnymi Zgromadzeniami żeby za wszelką cenę utrzymać się przy korycie.
Wszystkie opłaty są zawyżone ponad to co wynika z faktur od dostawców. No i haracz dla spółki Marjańskiego od każdego metra kwadratowego każdego mieszkania w spółdzielni. |
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Sob 18:36, 20 Lip 2013 |
|
|
|
Anonymous napisał: | . No chyba, że masz dowody na to, że całą kasę bierze dla siebie, wtedy powiedz to wprost i - przede wszystkim - zawiadom prokuraturę. Bo na razie rzucasz oskarzenia w eter bez żadnego wsparcia. |
A prokuratura na to że nie mam interesu prawnego, gdyż poszkodowana jest spółdzielnia, a nie ja bezpośrednio. Tu już sprawdzone, po latach śledztwa sprawa umorzona z tego powodu.
A w sprawie zagarniętego funduszu remontowego mieszkańcy mogą występować do sądu z powództwa cywilnego.
Prawo niestety nas nie chroni. |
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pon 7:19, 22 Lip 2013 |
|
|
|
no policz sobie tylko sprzątanie : mamy 57 000m2 powierzchni;
od tej powierzchni płacimy na sprzątanie 0,63zł za ka żdy metr co po przemnożeniu daje kwotę 35 910 złocisza; w sobotę i niedzielę nie sprzątają, więc poniedziałek-piątek 5 dni średnio 4 tygodnie w miesiącu a więc koszt codziennego sprzątania wynosi 1 795pln, wiesz za co tyle płacisz?
a mamy jeszcze eksploatację bieżącą i to niemało bo 1,21zł za każdy metr nie mówiąc o funduszach remontowych i jego pochodnych, a garaże w opłakanym stanie, gorszym jak przedwojenne piwnice, balkony to samo i mieszkania ludzi z opadajacym tynkiem i zalewane - szkoda gadać, nie ma tu dobrego zarządzania, jak za te pieniądze, które płacimy; |
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pon 13:02, 22 Lip 2013 |
|
|
|
Anonymous napisał: | no policz sobie tylko sprzątanie : mamy 57 000m2 powierzchni;
od tej powierzchni płacimy na sprzątanie 0,63zł za ka żdy metr co po przemnożeniu daje kwotę 35 910 złocisza; w sobotę i niedzielę nie sprzątają, więc poniedziałek-piątek 5 dni średnio 4 tygodnie w miesiącu a więc koszt codziennego sprzątania wynosi 1 795pln, wiesz za co tyle płacisz?
a mamy jeszcze eksploatację bieżącą i to niemało bo 1,21zł za każdy metr nie mówiąc o funduszach remontowych i jego pochodnych, a garaże w opłakanym stanie, gorszym jak przedwojenne piwnice, balkony to samo i mieszkania ludzi z opadajacym tynkiem i zalewane - szkoda gadać, nie ma tu dobrego zarządzania, jak za te pieniądze, które płacimy; |
Ale bzury skoro mamy 57000m2 powierzchni które płacimy w czynszu i mamy około 550 mieszkań wychodzi na to, że każde mieszkanie ma minimum 103m2. |
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pon 13:30, 22 Lip 2013 |
|
|
|
gość napisał: | Anonymous napisał: | no policz sobie tylko sprzątanie : mamy 57 000m2 powierzchni;
od tej powierzchni płacimy na sprzątanie 0,63zł za ka żdy metr co po przemnożeniu daje kwotę 35 910 złocisza; w sobotę i niedzielę nie sprzątają, więc poniedziałek-piątek 5 dni średnio 4 tygodnie w miesiącu a więc koszt codziennego sprzątania wynosi 1 795pln, wiesz za co tyle płacisz?
a mamy jeszcze eksploatację bieżącą i to niemało bo 1,21zł za każdy metr nie mówiąc o funduszach remontowych i jego pochodnych, a garaże w opłakanym stanie, gorszym jak przedwojenne piwnice, balkony to samo i mieszkania ludzi z opadajacym tynkiem i zalewane - szkoda gadać, nie ma tu dobrego zarządzania, jak za te pieniądze, które płacimy; |
Ale bzury skoro mamy 57000m2 powierzchni które płacimy w czynszu i mamy około 550 mieszkań wychodzi na to, że każde mieszkanie ma minimum 103m2. |
A lokale użytkowe? |
|
|
|
|
Wysłany: Pon 15:02, 22 Lip 2013 |
|
|
|
|
Wysłany: Pon 15:08, 22 Lip 2013 |
|
|
|
i co najmniej połowa zuzycia ciepła powinna byc liczona po starych stawkach, a dopiero od połowy 2012r. Dalkia zrobiła niewielką podwyżkę około 5% a nam nasi Salomonowie podwyższają 200% i 300% podwyzki |
|
|
|
|
Wysłany: Pon 17:46, 22 Lip 2013 |
|
|
|
zagadka hydrologiczna :
dlaczego sm pax liczy nam stawkę za zimną wodę, z którą nic się nie
robi a wkażdym razie nie podgrzewa 11,47pln za m3, czyli prawie tyle samo jak za wodę ciepłą, która to kosztuje 12,30pln za m3? |
|
|
|
|
Wysłany: Pon 18:15, 22 Lip 2013 |
|
|
|
Anonymous napisał: | zagadka hydrologiczna :
dlaczego sm pax liczy nam stawkę za zimną wodę, z którą nic się nie
robi a wkażdym razie nie podgrzewa 11,47pln za m3, czyli prawie tyle samo jak za wodę ciepłą, która to kosztuje 12,30pln za m3? |
Cena wody cieplej to cena wody zimnej (11,47) plus koszt podgrzania (12,30) |
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:32, 22 Lip 2013 |
|
|
|
podgrzanie metra sześciennego wody zimnej, czyli 1000litrów, żeby było bardziej obrazowo, a więc około 666 półtoralitrowych czajników elektrycznych. a więc gotowania pełnych 2 czajników dziennie przez 333 dni, a więc prawie przez rok, to koszt tylko 12,30-11,47=0,83złotego?
chyba zawyżają nam cenę wody zimnej, bo nie wierzę, że dopłacają do ciepłej |
|
|
|
|
Wysłany: Pon 23:14, 22 Lip 2013 |
|
|
|
Anonymous napisał: | podgrzanie metra sześciennego wody zimnej, czyli 1000litrów, żeby było bardziej obrazowo, a więc około 666 półtoralitrowych czajników elektrycznych. a więc gotowania pełnych 2 czajników dziennie przez 333 dni, a więc prawie przez rok, to koszt tylko 12,30-11,47=0,83złotego?
chyba zawyżają nam cenę wody zimnej, bo nie wierzę, że dopłacają do ciepłej |
Podgrzanie ciepłej wody to 12,30 a nie 0,83. |
|
|
|
|
Wysłany: Wto 11:09, 23 Lip 2013 |
|
|
|
ok, kapuję;
płacimy 11,47 oraz 10,30 w sumie 21,77 za m3 |
|
|
|
|
|