| WAŻNA SPRAWA - PILOTY DO BRAMY | |
Wysłany: Wto 16:23, 09 Sty 2007 |
|
|
|
Witam sąsiadów, interesuje mnie jakich firm macie Państwo piloty do bramy wjazdowej, jak one wyglądają? |
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Wto 16:25, 09 Sty 2007 |
|
|
Zigi |
|
|
|
Dołączył: 20 Mar 2006 |
Posty: 258 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Skąd: klatka C |
|
|
|
|
|
|
|
|
Hormann, szary, wąski, podłużny. |
|
|
|
|
Wysłany: Wto 18:15, 09 Sty 2007 |
|
|
|
łatwo poznac - załapuje po dojechaniu do bramy na odleglosc 5 cm, i trzecim nacisnieciu... brama nieprzystosowana do takich obciazen (ruchu), psuje sie srednio raz na 2 miesiace... czas trwania naprawy ok tygodnia, a wiec 1,5 miesiaca jestesmy bez bramy... |
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:22, 09 Sty 2007 |
|
|
Zigi |
|
|
|
Dołączył: 20 Mar 2006 |
Posty: 258 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Skąd: klatka C |
|
|
|
|
|
|
|
|
dr.o napisał: | łatwo poznac - załapuje po dojechaniu do bramy na odleglosc 5 cm, i trzecim nacisnieciu... |
U mnie takiej tragedii nie ma, łapie z paru metrów, to zazwyczaj za pierwszym razem. Sugeruję wymanę baterii.
A zresztą sie zgodzę, rzeczywiście brama ulega awarii nadzwyczaj czesto, zauwazylem, za juz na stałe obok bramy wisi karta z napisem "brama uszkodzona - nie zamykac" - jak widac w kazdej chwili spodziewana jest kolejna awaria... |
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 21:38, 09 Sty 2007 |
|
|
|
Natomiast nowo udostępniony wjazd pod II etapem to po prostu skandal.
Brama otwiera się za głośno jak jakiś stary zdezelowany gruchot a kratki odpływowe tuż pod bramą są krzywo położone i kazdy przejeżdżający po nich samochód powoduje ich chybotanie, co niesie za sobą dodatkowy hałas w postaci dwóch charakterystycznych uderzeń. Jak w przyszłości jak zwiększy sie częstotliwosć użycia bramy, będzie to nie do wytrzymania, szczególnie w nocy i wczesnym rankiem.
Jak można było pozwolić na użytkowanie bramy przed jej uregulowaniem i sprawdzeniem wszystkiego.
|
|
|
|
|
| garaż II etapu | |
Wysłany: Śro 13:07, 10 Sty 2007 |
|
|
|
tak naprawdę to garaż II etapu nie powinien być eksploatowany, ponieważ nie posiada dopuszczenia do eksploatacj PAX o tym wie i nieprawnie pobiera opłaty za eksploatację. Co się stanie nie daj Boże jak zapali się jeden samochód? spalą się wszystkie pozostałe pojazdy, bo nie ma w garażu instalacji gaśniczej TRYSKACZOWEJ jak w garażu z I etapu /czerwone rurki pod sufitem/. Cały dym będziemu mili w mieszkaniach bo wentylacja nie zadziała ponieważ czujki wykrywające dym są pozakrywane żółtymi/różowymi kapturkami. W 2005 roku na Ursynowie w garażach podziemnych pod budynkami spaliło się około 10 pojazdów o czym donosiła prasa. |
|
|
|
|
|